Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Spring is gekomen in GJ,de dagen worden weer langer en blad groeit opnieuw aan de bomen.
Een nieuw seizoen met vele mogelijkheden en een hele hoop nieuwe mensen.
Mvg Het team



 

 [Update 19-08-13] Nieuwe Layout

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Leonoor
Commandant
Leonoor


Man Aantal berichten : 812

personal info
Leeftijd: 24 years I have been walking on this world
Partner: You can't winn my love. My love is my freedom. Don't try to winn my love, you only get a broken heart. Sagitta, my hunterbird, she shows me to be free.
Paard: Danger, like the risks we take every day. Together we will go to where the wind us lead

[Update 19-08-13] Nieuwe Layout Empty
BerichtOnderwerp: [Update 19-08-13] Nieuwe Layout   [Update 19-08-13] Nieuwe Layout Emptyma aug 19 2013, 02:21

[Update 19-08-13] Nieuwe Layout Autumn-falling-leaves-anim-2_zpsd26ba64b
Update 19-08-2013

Wel, nu zullen jullie vast denken, alweer een update en een nieuwe layout? Wel het antwoord is ja. Inderdaad een nieuwe layout. En een paar updates. Gaat ze ons nu het hele jaar door bestoken met updates en nieuwe layouts? Nee, dat hoop ik niet. Waarom is er dan nu wel een nieuwe layout en updates? Dat vragen zal ik hieronder beantwoorden.

Waarom een nieuwe layout?
Wel het antwoord is redelijk simpel, ik zelf vond de oude layout nogal onprofessioneel en er zaten een heleboel dingen in die niet goed werkte, of het af en toe lieten afweten, en aangezien ik al heel lang met html en CSS aan het prutsen ben, besloot ik om het maar om het los te laten op GJ, en volgens mij mag het resultaat er zijn. Daarnaast vond ik dat het een goed moment was om het te updaten, voordat het nieuwe schooljaar begint, en ik nu nog vrije tijd had. Hopelijk vinden jullie de nieuwe layout wat.

Wat is er nieuw?
Er zijn verschillende gebieden toegevoegd, zo hebben the knights het gebied Burned forest erbij gekregen en hebben de Royals the gardens erbij gekregen. Bij Villagers is the tavern verplaats onder het kopje the village. Daarnaast hebben the blacksmith en the baker hun eigen plaatje gekregen.

Wat kunnen jullie nog verwachten?
Met grote vreugd kunnen wij jullie vertellen dat er een grote verhaallijn aankomst, die de meeste mensen van GJ erbij zal betrekken. Waar de verhaallijn over zal gaan, is nog even geheim, maar hopelijk worden jullie er net zo enthousiast over als ons. Wanneer de verhaallijn van start gaat is nog niet bekend, omdat er nog een aantal details uitgewerkt moeten worden.
Daarnaast zal er een standaard promoot topic voor GJ worden aangemaakt, zodat als je GJ wilt promoten je niet moeilijk hoeft te doen om alle dingen in te voegen, maar de gegevens kunt pakken die wij al hebben ingevuld en meestal standaard zijn op elke andere RPG site. Deze zal zo snel mogelijk online komen. En daarna hopen wij natuurlijk dat jullie GJ op andere sites gaan promoten.

Er kan zijn dat sommige dingen nog niet in de goeie layout versie zitten, maar daar ben ik nog mee bezig, doordat een van mijn programma’s het opgaf tijdens het updaten, dus over icoontjes die nog standaard zijn, die worden zo snel mogelijk, (zodra programma het weer doet) vervangen.
Hoop dat jullie het wat vinden, en als je dat niet vind, tja, ik kan er niet veel aan veranderen.

Gr Lein, Ak leonoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Update 19-08-13] Nieuwe Layout
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Update 26-06-13]
» Twee nieuwelingen. Twee nieuwe uitdagingen.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: General :: Notice-board :: Information-
Ga naar: