Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Spring is gekomen in GJ,de dagen worden weer langer en blad groeit opnieuw aan de bomen.
Een nieuw seizoen met vele mogelijkheden en een hele hoop nieuwe mensen.
Mvg Het team



 

 Charlie in da house O.o

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Adastreia
Caracter off the Month
Adastreia


Vrouw Aantal berichten : 66

personal info
Leeftijd: .:15 years:.
Partner: .:Enjoying the single life:.
Paard: .:Ah, Noblesse, what would I do without you?:.

Charlie in da house O.o Empty
BerichtOnderwerp: Charlie in da house O.o   Charlie in da house O.o Emptydi aug 27 2013, 13:08

Euh, hallo iedereen! Ik ben dus Charlie, en ik dacht, ik kom me even voorstellen =D




Algemeen

Real Name: Charlotte (But call me Charlie)

Age: 15 years I've been wandering this earth.

Living place: Somewhere in Belgium...

Siblings: Nope, it's just me.

RPG experience: Euh, about 2 years...





Random Fuzz

Ik rijdt dus paard, al 7 jaartjes lang. Jammer genoeg mag ik er zelf geen, maar ik heb wel een übercute verzorgpony! Ik rijdt gewoon dressuur, en doe ook geen wedstrijden ofzo... Mijn andere hobby is lezen, heb een verslaving aan fantasy (Hoe dacht je dat ik op dit forum kwam?). Ben nu ook begonnen in het Engels, en aangezien dat je dat niet zo veel vindt in de bib heb ik al aardig wat tweedehandswinkels afgestruind. Thuis hebben we nog twee hangbuikkatjes (Grapje, ze zijn gewoon dik Razz) en ongeveer 15 kipjes. Heb al aan mijn ouders gevraagd voor een paard, hamster, hond of twee dwergschaapjes, maar dat komt er niet in... Ik heb ook een beetje een Sherlock verslaving (Die van de BBC, met Benedict Cumberbatch) en luister momenteel graag naar het nieuwe album van Bruno Mars, Imagine Dragons en Macklemore.





Vragen mag je altijd stellen Very Happy

Wel, dat was vast meer dan je wilde weten, dus Ciao, Auf Wiedersehen, Bye bye en Au revoir.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Charlie in da house O.o
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: General :: Out of the RPG :: Voorstellen-
Ga naar: