Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Spring is gekomen in GJ,de dagen worden weer langer en blad groeit opnieuw aan de bomen.
Een nieuw seizoen met vele mogelijkheden en een hele hoop nieuwe mensen.
Mvg Het team



 

 Hulp bij een onderschrift?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Dante

Dante


Man Aantal berichten : 235

personal info
Leeftijd: 30 years
Partner: Not yet
Paard: Cry

Hulp bij een onderschrift? Empty
BerichtOnderwerp: Hulp bij een onderschrift?   Hulp bij een onderschrift? Emptyzo sep 22 2013, 22:54

Hallo allemaal wie kan mij helpen aan een mooi onderschrift voor Dante? Ik heb al het een en andere geprobeert, maar ik krijg hem niet zoals ik hebben wilde... Wie kan mij helpen? Dit zijn de plaatjes die ik er in verwerken wilde.
1:Hulp bij een onderschrift? 207t8ow
2:Hulp bij een onderschrift? Ashz6
3: Hulp bij een onderschrift? 99f1mu
Terug naar boven Ga naar beneden
Leonoor
Commandant
Leonoor


Man Aantal berichten : 812

personal info
Leeftijd: 24 years I have been walking on this world
Partner: You can't winn my love. My love is my freedom. Don't try to winn my love, you only get a broken heart. Sagitta, my hunterbird, she shows me to be free.
Paard: Danger, like the risks we take every day. Together we will go to where the wind us lead

Hulp bij een onderschrift? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hulp bij een onderschrift?   Hulp bij een onderschrift? Emptyzo sep 22 2013, 23:29

kan wel wat proberen,

Edit:

Hier is ie, kon er niet echt veel mee, want de plaatjes zijn nogal standaard en van een slechte kwaliteit, maar heb me best gedaan.

Hulp bij een onderschrift? Wwkz
https://2img.net/r/ihimizer/img824/5594/wwkz.png
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante

Dante


Man Aantal berichten : 235

personal info
Leeftijd: 30 years
Partner: Not yet
Paard: Cry

Hulp bij een onderschrift? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hulp bij een onderschrift?   Hulp bij een onderschrift? Emptyma sep 23 2013, 00:57

Je best gedaan? Leonoor. Ik vind hem prachtig!!! ^^, Zoiets had ik al in gedachten enkel kreeg ik de overloop niet zoals jij gedaan hebt. Thanks!
Terug naar boven Ga naar beneden
Leonoor
Commandant
Leonoor


Man Aantal berichten : 812

personal info
Leeftijd: 24 years I have been walking on this world
Partner: You can't winn my love. My love is my freedom. Don't try to winn my love, you only get a broken heart. Sagitta, my hunterbird, she shows me to be free.
Paard: Danger, like the risks we take every day. Together we will go to where the wind us lead

Hulp bij een onderschrift? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hulp bij een onderschrift?   Hulp bij een onderschrift? Emptyma sep 23 2013, 00:58

Graag gedaan^^ als je nog een keer wat nodig heb, kun je me gewoon een pm sturen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante

Dante


Man Aantal berichten : 235

personal info
Leeftijd: 30 years
Partner: Not yet
Paard: Cry

Hulp bij een onderschrift? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hulp bij een onderschrift?   Hulp bij een onderschrift? Emptyma sep 23 2013, 01:05

Dat zal ik zeker doen. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hulp bij een onderschrift? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hulp bij een onderschrift?   Hulp bij een onderschrift? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hulp bij een onderschrift?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: General :: Out of the RPG :: Creatieve hoekje-
Ga naar: