Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Spring is gekomen in GJ,de dagen worden weer langer en blad groeit opnieuw aan de bomen. Een nieuw seizoen met vele mogelijkheden en een hele hoop nieuwe mensen. Mvg Het team
personal info Leeftijd: I fight for 18 years now .. Since I was born .. Partner: I need a hero to save me. Once I found that hero, I'll never leave him. Paard: Caana (♂, Gray Roan)
Onderwerp: Re: Chat topic za jan 18 2014, 13:09
^.^
Het enige stomme aan zo'n kader, je tekst lijkt gewoon NOOIT lang xD
Leonoor Commandant
Aantal berichten : 812
personal info Leeftijd: 24 years I have been walking on this world Partner: You can't winn my love. My love is my freedom. Don't try to winn my love, you only get a broken heart. Sagitta, my hunterbird, she shows me to be free. Paard: Danger, like the risks we take every day. Together we will go to where the wind us lead
Onderwerp: Re: Chat topic za jan 18 2014, 14:10
whahaha, dan is het een sheetXD ik gebruik kader, dan het juist langer lijktXD
Azuka
Aantal berichten : 44
personal info Leeftijd: I fight for 18 years now .. Since I was born .. Partner: I need a hero to save me. Once I found that hero, I'll never leave him. Paard: Caana (♂, Gray Roan)
Onderwerp: Re: Chat topic za jan 18 2014, 18:35
Haha xD Slim. Maar ik kan het al zelf niet maken, dus ben ik blij als iemand het wilt maken ;'D Eigenlijk is het een Hover XD
Scarlet
Aantal berichten : 272
personal info Leeftijd: 21 years I'm already on this world fighting the rest. Partner: So not, I'm love my freedom and will stay forever like that Paard: My dangerous Bloodhunter brings me where I need to go
Onderwerp: Re: Chat topic za jan 18 2014, 18:40
whahaha, das waar,
ik maak wel kaders, maar meestal alleen als ik er tijd en zin in hebXD en doe het m eestal alleen voor vrienden of mensies die ik ken^^
Luan
Aantal berichten : 193
personal info Leeftijd: 17 jaar. Partner: I'm to shy for girls .. Paard: Holy (Zwart, ♀ )
Onderwerp: Re: Chat topic zo jan 19 2014, 11:42
xD Ik kan niet overweg met code's xD
Scarlet
personal info Leeftijd: 21 years I'm already on this world fighting the rest. Partner: So not, I'm love my freedom and will stay forever like that Paard: My dangerous Bloodhunter brings me where I need to go
Onderwerp: Re: Chat topic zo jan 19 2014, 12:02
whaha, ik wel, maarja, daarom heb ik ook informatica op schoolXD
Zasha
Aantal berichten : 71
personal info Leeftijd: 19, kinda young, I know Partner: None... Yet... Paard: I don't have one... I want one though...
Onderwerp: Re: Chat topic zo jan 19 2014, 18:36
Wah! Er gebeurt te veel! Teus.exe crasht. Error. Error. Restart Teus.exe!
Scarlet
Onderwerp: Re: Chat topic ma jan 20 2014, 13:43
whahaha, idd, jij moet herstarten teussieXD en daarna eens reageren op mijn postXDD, hmmm, moet zelf nog op te veel reageren, nog op 2 of 3 als ik het goed heb.
Luan
Aantal berichten : 193
personal info Leeftijd: 17 jaar. Partner: I'm to shy for girls .. Paard: Holy (Zwart, ♀ )
Onderwerp: Re: Chat topic ma jan 20 2014, 19:11
^.^
Ik heb plots een awesome crush op Andy Sixx :$
Zasha
Aantal berichten : 71
personal info Leeftijd: 19, kinda young, I know Partner: None... Yet... Paard: I don't have one... I want one though...
Onderwerp: Re: Chat topic ma jan 20 2014, 20:06
Ik bedoelde eigenlijk in real, maar... Hier gebeurt ook te veel, wat eigenlijk leuk is...