Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Spring is gekomen in GJ,de dagen worden weer langer en blad groeit opnieuw aan de bomen. Een nieuw seizoen met vele mogelijkheden en een hele hoop nieuwe mensen. Mvg Het team
personal info Leeftijd: I fight for 18 years now .. Since I was born .. Partner: I need a hero to save me. Once I found that hero, I'll never leave him. Paard: Caana (♂, Gray Roan)
Onderwerp: Re: Chat topic wo jan 22 2014, 07:18
Ik ben weer bijna van een paard gedonderd -.- Misschien moet ik het toch maar opgeven x'D
Sunset
Aantal berichten : 52
personal info Leeftijd: 15 jaar Partner: Try to win her heart Paard: Storm
Onderwerp: Re: Chat topic wo jan 22 2014, 08:30
Oefening baard kunst toch! Ik wil een avatar vinden!
Leonoor Commandant
Aantal berichten : 812
personal info Leeftijd: 24 years I have been walking on this world Partner: You can't winn my love. My love is my freedom. Don't try to winn my love, you only get a broken heart. Sagitta, my hunterbird, she shows me to be free. Paard: Danger, like the risks we take every day. Together we will go to where the wind us lead
Onderwerp: Re: Chat topic wo jan 22 2014, 14:18
awh, niet opgeven essie, lukt je vanzelf wel^^
wat ben ik blij dat ik van mijn toetsweek afben. zucht
Azuka
Aantal berichten : 44
personal info Leeftijd: I fight for 18 years now .. Since I was born .. Partner: I need a hero to save me. Once I found that hero, I'll never leave him. Paard: Caana (♂, Gray Roan)
Onderwerp: Re: Chat topic do jan 23 2014, 07:22
Julya, laten we hopen, ik rij al vier-vijf jaar :/
Lein, ik denk dat ik het gewoon niet meer durf sins ik een paar maanden geleden best haar recht tegen een muur ben opgegooid. Ik spring niet meer zo graag. Wantik ben nu eenmaal gevallen op een 'jumping' (:
Sunset
Onderwerp: Re: Chat topic do jan 23 2014, 09:45
Komt wel gooeeeed wil je een topic?
Leonoor Commandant
personal info Leeftijd: 24 years I have been walking on this world Partner: You can't winn my love. My love is my freedom. Don't try to winn my love, you only get a broken heart. Sagitta, my hunterbird, she shows me to be free. Paard: Danger, like the risks we take every day. Together we will go to where the wind us lead
Onderwerp: Re: Chat topic do jan 23 2014, 16:43
awh, poor esssieee
ziet nu pas dat er nieuw persoon is. *facepalm* ey Julya, ^^
Azuka
Aantal berichten : 44
Onderwerp: Re: Chat topic do jan 23 2014, 18:46
Julya, tuurlijk wil ik dat C:
Sunset
Onderwerp: Re: Chat topic za jan 25 2014, 13:46
Woooow was even dit forum vergeten. Aii mag niet xd. Kan jij aanmaken??
Leonoor Commandant
Onderwerp: Re: Chat topic za jan 25 2014, 14:07
whahaha, das neit slim om dit forum te vergetenXD
Sunset
Onderwerp: Re: Chat topic za jan 25 2014, 14:45
Maar maar... Ik was het niet helemaal vergeten Want ik ben er nog