Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Spring is gekomen in GJ,de dagen worden weer langer en blad groeit opnieuw aan de bomen. Een nieuw seizoen met vele mogelijkheden en een hele hoop nieuwe mensen. Mvg Het team
personal info Leeftijd: 17 jaar. Partner: I'm to shy for girls .. Paard: Holy (Zwart, ♀ )
Onderwerp: Re: Chat topic vr feb 21 2014, 21:08
Admin van een FB pagina ^^ Een emo pagina (:
Zasha
Aantal berichten : 71
personal info Leeftijd: 19, kinda young, I know Partner: None... Yet... Paard: I don't have one... I want one though...
Onderwerp: Re: Chat topic za feb 22 2014, 01:37
That moment you find out you've been used.
Scarlet
Aantal berichten : 272
personal info Leeftijd: 21 years I'm already on this world fighting the rest. Partner: So not, I'm love my freedom and will stay forever like that Paard: My dangerous Bloodhunter brings me where I need to go
Onderwerp: Re: Chat topic za feb 22 2014, 03:01
awh, what happend teussie?
nicee essie
Zasha
personal info Leeftijd: 19, kinda young, I know Partner: None... Yet... Paard: I don't have one... I want one though...
Onderwerp: Re: Chat topic za feb 22 2014, 03:52
Geen idee wat ik hiervan moet denken... Aan de ene kant denk ik "Ach, wat maakt het ook uit..." maar aan de andere kant denk ik ook "Maar... Ze zag me niet als een persoon." en dan denk ik weer "We hadden wel veel lol..." en "Maar dat was omdat ze er zelf beter van werd, niet omdat ze mij een aardig persoon vond." GAH! Wat moet ik hier nou mee...
Myron
Aantal berichten : 212
personal info Leeftijd: 21,5 I'm still young, but how long have I to live? Partner: I'm not sure what love is. But when I find her, I will fight for it. Paard: Flamelight
Onderwerp: Re: Chat topic za feb 22 2014, 10:26
O.O wat's wrong teus?
Luan
Aantal berichten : 193
personal info Leeftijd: 17 jaar. Partner: I'm to shy for girls .. Paard: Holy (Zwart, ♀ )
Onderwerp: Re: Chat topic za feb 22 2014, 12:34
Nah, Teus toch, als je erover wilt praten, ben hier voor je x
Zasha
Onderwerp: Re: Chat topic za feb 22 2014, 18:22
Eh... Ik weet wel dat ik jullie kan vertrouwen, maar... M'n instinct zegt dat ik uit moet kijken... En gelijk heeft ie. Maar goed, ik ben nogal goed geworden in het liegen tegen mezelf, dus... Ik had een vriend, maar haar ex heeft me verteld dat ze zich anders gedraagt bij mij dan ze eigenlijk is. Ze was me aan het... Eh... Misleiden. Bedriegen. Zoiets... Maar... Ze had me ook verteld dat ze vroeger zich als een b*tch gedraagde omdat ze anders geen vrienden had. Daar stopte ze toen uiteindelijk mee, maar dat zorgde ervoor dat ze helemaal geen vrienden had. Ze was alleen voor een paar jaar, tot ze naar een andere school ging. Daar heeft ze nu wel vrienden. Maar het probleem is... Ze gedraagde zich anders bij mij voor "voordelen". Haar letterlijke woorden: "Wat is er mis mee dat ik me anders gedraag en daarmee voordelen kan krijgen?"... Maar... De idioot in me zegt steeds "misschien als je bevriend met haar raakt, kun je haar veranderen!". Geen idee wat ik nu ga doen. Ik heb haar wel gezegd dat ik niet zeker ben of ik haar als vriend wil houden, maar dat ik wel weet dat ik haar nog niet wil verliezen. Oh, je wilt niet weten hoe lastig het is iets te schrijven terwijl je even het vertrouwen in de wereld hebt verloren...
Scarlet
personal info Leeftijd: 21 years I'm already on this world fighting the rest. Partner: So not, I'm love my freedom and will stay forever like that Paard: My dangerous Bloodhunter brings me where I need to go
Onderwerp: Re: Chat topic za feb 22 2014, 19:52
awh, poor teussiee,
mijn persoonlijke mening, als zij zo over jouw denkt, dan is ze je vriendschap niet waard, en geloof me, ik weet hoe het is om het vertrouwen in de wereld te verliezen, gelukkig zijn er altijd mensen die je daar door heen slepen, en dat zijn de personen die je vrienden kunt noemen. Sommige mensen willen niet veranderen en dat moet je dan kunnen accepteren, maar soms moet je zelf je oordeel over iemand in elkaar zetten en niet je oordeel door iemand anders laten beïnvloeden. Je kunt haar ook een keuze geven, haar het zelf laten opbiechten en er mee leren leven, of de vriendschap verbreken. En wie weet gedraagt ze zich bij jou wel als zichzelf en bij anderen niet.
hmmm, klink nu veel te wijs, waar het op neer komt is dat je het uiteindelijk zelf moet beslissen teussie, en dat je dan maar op jezelf moet vertrouwen of je de goeie keuze maakt.
Myron
Aantal berichten : 212
personal info Leeftijd: 21,5 I'm still young, but how long have I to live? Partner: I'm not sure what love is. But when I find her, I will fight for it. Paard: Flamelight
Onderwerp: Re: Chat topic zo feb 23 2014, 10:13
Teus toch. Ik denk dat je beter je gevoel moet volgen. Als je er niet meer goed bij voelt moet je haar maar los laten. Als je haar denkt te kunnen veranderen dan is dat ook jou keuze. Maar één ding. Laat je alstublieft niet gebruiken! Want dan kan het goed fout lopen. (Neem het van me aan.)
Dus gewoon je gevoel volgen en dan komt het wel goed
_ ik moet echt dringend posten!!!!!_
Scarlet
Onderwerp: Re: Chat topic zo feb 23 2014, 23:36
jij moet inderdaad dringen posten jackkie
en ik moet leren dat ik niet tot kwart voor 7 's morgens wakker moet blijven en dan moet gaan pitten, en dan pas weer om 4 uur 's middags wakker te worden. slechte ik.