Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Spring is gekomen in GJ,de dagen worden weer langer en blad groeit opnieuw aan de bomen. Een nieuw seizoen met vele mogelijkheden en een hele hoop nieuwe mensen. Mvg Het team
personal info Leeftijd: 17 jaar. Partner: I'm to shy for girls .. Paard: Holy (Zwart, ♀ )
Onderwerp: Re: Chat topic di maa 04 2014, 18:51
:S
En ja, ik heb het ook zwaar omdat ik nie tweet of mijn vriendin (die ik via internet ken) nog in leven is of niet :/
Scarlet
Aantal berichten : 272
personal info Leeftijd: 21 years I'm already on this world fighting the rest. Partner: So not, I'm love my freedom and will stay forever like that Paard: My dangerous Bloodhunter brings me where I need to go
Onderwerp: Re: Chat topic di maa 04 2014, 18:51
awhhhh, das niet nice
Luan
Aantal berichten : 193
personal info Leeftijd: 17 jaar. Partner: I'm to shy for girls .. Paard: Holy (Zwart, ♀ )
Onderwerp: Re: Chat topic di maa 04 2014, 18:53
Jah. En mijn ouders doen heel lastig enzo omdat ik zo'n rare muziekstijl heb -,- En ik wou naar een optreden van The Browning (deathmetal stuff) maar ik mag niet: "Je eerste optreden gaat geen zijn met metalheads!"
Scarlet
personal info Leeftijd: 21 years I'm already on this world fighting the rest. Partner: So not, I'm love my freedom and will stay forever like that Paard: My dangerous Bloodhunter brings me where I need to go
Onderwerp: Re: Chat topic di maa 04 2014, 18:53
awhhhhhh, das echt stom van je ouders
Mystenia Leider
Aantal berichten : 300
personal info Leeftijd: 22 in the prime of my life. Partner: My love My hero. Now your dead. now Your becom a star. Paard: Canavar.
Onderwerp: Re: Chat topic di maa 04 2014, 18:54
idd!
Luan
Onderwerp: Re: Chat topic di maa 04 2014, 18:56
Zo zijn ze. Ze willen gewoon een 'normale' dochter denk ik.
Mystenia Leider
Aantal berichten : 300
personal info Leeftijd: 22 in the prime of my life. Partner: My love My hero. Now your dead. now Your becom a star. Paard: Canavar.
Onderwerp: Re: Chat topic di maa 04 2014, 18:58
Ach wat is normaal. normaal bestaat niet XD
Luan
Onderwerp: Re: Chat topic di maa 04 2014, 19:00
xD
het is gewoon, als vrienden zeggen: "Mijn dochter luistert nu rap die ik leuk vind, ben zo trots op h'r ! Wat luistert jouwe?" en zij zijn dan zo: "Hardrock, metal, deathmetal, emocore, glammetal, .." En als ze dan vertellen wat hen dochters leuk vinden: "Roze, teddyberen, .. Jouwe?" Ouders: "Tattoo's, bands, zwart, piercings, .." Maar pech voor hen
Scarlet
Onderwerp: Re: Chat topic di maa 04 2014, 19:07
whahaha, ach, er zijn meer mensen die buiten het standaard meisjes plaatje vallen. *steekt hand op*
Luan
Onderwerp: Re: Chat topic di maa 04 2014, 19:08
*High five* ;D
Snel even een vraag, ik heb Luan verouderd (van 15 naar 17) moet ik dat nog ergens aanpassen buiten zijn persoonlijk profiel ?