Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Spring is gekomen in GJ,de dagen worden weer langer en blad groeit opnieuw aan de bomen. Een nieuw seizoen met vele mogelijkheden en een hele hoop nieuwe mensen. Mvg Het team
personal info Leeftijd: 21,5 I'm still young, but how long have I to live? Partner: I'm not sure what love is. But when I find her, I will fight for it. Paard: Flamelight
Onderwerp: Re: Chat topic ma apr 21 2014, 16:57
ZO terug van de zee XD Ruik nu naar zout...
Scarlet
Aantal berichten : 272
personal info Leeftijd: 21 years I'm already on this world fighting the rest. Partner: So not, I'm love my freedom and will stay forever like that Paard: My dangerous Bloodhunter brings me where I need to go
Onderwerp: Re: Chat topic ma apr 21 2014, 17:26
awh, arme jij
Azuka
Aantal berichten : 44
personal info Leeftijd: I fight for 18 years now .. Since I was born .. Partner: I need a hero to save me. Once I found that hero, I'll never leave him. Paard: Caana (♂, Gray Roan)
Onderwerp: Re: Chat topic wo apr 23 2014, 13:22
Waarom zou ik toch een hekel hebben aan school >.< "Ga naar de kapper, je ziet toch niets!" "Waarom ben je zo eng?" "Wat een armbanden .." "Wou dat ik niet bij je in de klas zit, geef toe, wie wil nu ben zo een halve .. Emo kind in de klas zitten." - Naar zout ruiken xD
Ryn
Aantal berichten : 8
personal info Leeftijd: 15 Partner: Paard: Grijs met donkere manen, Feline
Onderwerp: Re: Chat topic wo apr 23 2014, 15:55
wtf!! ik dacht dat ik het erg had! O.o
Scarlet
personal info Leeftijd: 21 years I'm already on this world fighting the rest. Partner: So not, I'm love my freedom and will stay forever like that Paard: My dangerous Bloodhunter brings me where I need to go
Onderwerp: Re: Chat topic wo apr 23 2014, 17:19
awhhh, essiee toch
Azuka
personal info Leeftijd: I fight for 18 years now .. Since I was born .. Partner: I need a hero to save me. Once I found that hero, I'll never leave him. Paard: Caana (♂, Gray Roan)
Onderwerp: Re: Chat topic vr apr 25 2014, 20:46
Hmfhh, het wordt wel gewoon ;/
Moesten we gezellig zeggen "Ik ben het beste omdat .." en zeggen waarom je beter was. Mijn h-e-l-e klas "Omdat ik mooi/populair/leuk/lief/awesome/.. ben !" en ik alleen als "Omdat ik mezelf ben en ga een ander haten." natuurlijk iedereen lastig doen -.-
Ryn
Aantal berichten : 8
personal info Leeftijd: 15 Partner: Paard: Grijs met donkere manen, Feline
Onderwerp: Re: Chat topic zo apr 27 2014, 16:42
ik vind je awesome
Scarlet
Onderwerp: Re: Chat topic di apr 29 2014, 17:44
awh, jij mooi jezelf blijven essie^^ jij bent perfect als essie^^
Azuka
Onderwerp: Re: Chat topic di apr 29 2014, 19:14
Dankjullie ;s Dankje Lein, ik wil niet veranderen omdat andere dat van me willen ;D
Scarlet