Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Spring is gekomen in GJ,de dagen worden weer langer en blad groeit opnieuw aan de bomen. Een nieuw seizoen met vele mogelijkheden en een hele hoop nieuwe mensen. Mvg Het team
personal info Leeftijd: 30 years living with that stupid life of me... Partner: My heart is burning for you! Paard: Elektro, we are like thunder and fire...
Onderwerp: Chinchilla´s, katten, konijnen! wo mei 07 2014, 16:37
Jaja, ik heb 3 kleine chinchilla´s gekregen! Van de 11 die we al hadden De onze zien er ongeveer zo uit(gewoon van google geplukt):
Pas op! Groot!:
Hij kon niet kleiner, sorry
Mijn katten Rode cyper, mannelijk, mijn persoonlijke schatje, ook van google~
Ook groot!:
Ook een liefie, mijn kortharige Turkse Van!!! Ook van google... maar dan met groene ogen! Konijnen, grijze flapoor, ook van google
HEEEL GROOT!!!:
Witte flapoor! Ook afbeelding van google ^,^ maar dan met iets meer grijs!
Dat waren mijn dieren =)
Leonoor Commandant
Aantal berichten : 812
personal info Leeftijd: 24 years I have been walking on this world Partner: You can't winn my love. My love is my freedom. Don't try to winn my love, you only get a broken heart. Sagitta, my hunterbird, she shows me to be free. Paard: Danger, like the risks we take every day. Together we will go to where the wind us lead
Onderwerp: Re: Chinchilla´s, katten, konijnen! wo mei 07 2014, 17:17
niceeeee, grote verzameling dieren zo te zien^^
Fire
Aantal berichten : 17
personal info Leeftijd: 30 years living with that stupid life of me... Partner: My heart is burning for you! Paard: Elektro, we are like thunder and fire...
Onderwerp: Re: Chinchilla´s, katten, konijnen! vr mei 09 2014, 17:40
Jaja, de chinchilla's zijn een beetje uit de hand gelopen
Leonoor Commandant
Aantal berichten : 812
personal info Leeftijd: 24 years I have been walking on this world Partner: You can't winn my love. My love is my freedom. Don't try to winn my love, you only get a broken heart. Sagitta, my hunterbird, she shows me to be free. Paard: Danger, like the risks we take every day. Together we will go to where the wind us lead
Onderwerp: Re: Chinchilla´s, katten, konijnen! vr mei 09 2014, 19:13
whaah, zo klinkt het wel door de aantallen ervan^^
Mystenia Leider
Aantal berichten : 300
personal info Leeftijd: 22 in the prime of my life. Partner: My love My hero. Now your dead. now Your becom a star. Paard: Canavar.
Onderwerp: Re: Chinchilla´s, katten, konijnen! za mei 10 2014, 09:41
het zijn echt mooie dieren
Fire
Aantal berichten : 17
Onderwerp: Re: Chinchilla´s, katten, konijnen! za mei 10 2014, 13:31
Thanks! Misschien mag ik binnenkort wel foto's maken en hier plaatsen, hoef ik ze niet van Google te plukken :p
Mystenia Leider
Aantal berichten : 300
personal info Leeftijd: 22 in the prime of my life. Partner: My love My hero. Now your dead. now Your becom a star. Paard: Canavar.
Onderwerp: Re: Chinchilla´s, katten, konijnen! za mei 10 2014, 14:41