Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Spring is gekomen in GJ,de dagen worden weer langer en blad groeit opnieuw aan de bomen.
Een nieuw seizoen met vele mogelijkheden en een hele hoop nieuwe mensen.
Mvg Het team



 

 Chat Topic

Ga naar beneden 
+4
Luan
Xavier
Scarlet
Mystenia
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 42 ... 50  Volgende
AuteurBericht
Xavier

Xavier


Man Aantal berichten : 91

personal info
Leeftijd: for 40 years I've been here, watching in the shadows.
Partner: I've loved you for so many years, But death came for you and our childeren. Rest in peace while I guard the land that you loved so much, my dear.
Paard: My loyal Ignis brings me where the wind takes us.

Chat Topic - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chat Topic   Chat Topic - Pagina 35 Emptyma aug 10 2015, 21:13

Is maar goed dat je daar mee bezig bent Jackie ^^, anders ik niets heb om voorlopig naar uit te zien.
Jup Leinnie is back in da house, na een lange vermoeidende vlucht met wel 28 uur vertraging, jippie.. Maar wel heerlijk nog een dag extra in Japan doorgebracht. XD Maar verhaaltjes later wel komen, heb nu wifi, oftewel de laptop van me neefjes half genakt voor een tijdje, desperate times ask for desperate actions ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Mayla

Mayla


Vrouw Aantal berichten : 262

personal info
Leeftijd: 13
Partner: Yuk!!!
Paard: Eros my best friend And a foundling Fox cup Red

Chat Topic - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chat Topic   Chat Topic - Pagina 35 Emptyma aug 10 2015, 21:46

Is goed Jackie.
Yay, Lien is back!!! Big hugs. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Xavier

Xavier


Man Aantal berichten : 91

personal info
Leeftijd: for 40 years I've been here, watching in the shadows.
Partner: I've loved you for so many years, But death came for you and our childeren. Rest in peace while I guard the land that you loved so much, my dear.
Paard: My loyal Ignis brings me where the wind takes us.

Chat Topic - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chat Topic   Chat Topic - Pagina 35 Emptywo aug 12 2015, 12:22

thx ^^ you to big hugs. geloof me 56 uur onderweg zijn is geen pretje, ookal zijn we er wel achter gekomen dat vliegveld vloeren best heerlijk slapen, ookal kunnen ze soms behoorlijk koud zijn. maarja, ik bij familie ben totdat me ouders terug zijn, dus kan niet eens posten of heel veel dingen doen V.V dus tja, nog een paar dagen wachten vrees ik. Kan ook alleen op Xavier, omdat ik van scarrie en leonoor niet meer op het wachtwoord kan komen, nadeel van een laptop hebben die alles onthoud zodat je het zelf niet meer hoeft te onthouden XD.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mayla

Mayla


Vrouw Aantal berichten : 262

personal info
Leeftijd: 13
Partner: Yuk!!!
Paard: Eros my best friend And a foundling Fox cup Red

Chat Topic - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chat Topic   Chat Topic - Pagina 35 Emptywo aug 12 2015, 12:46

Tja dat is niet anders. Zo lang kan ik wel wachten. XD Dat is ook een reden waarom ik al mijn chars op schrijf met wachtwoord. Ik heb een lijstje op word staan dat wil je niet weten. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Xavier

Xavier


Man Aantal berichten : 91

personal info
Leeftijd: for 40 years I've been here, watching in the shadows.
Partner: I've loved you for so many years, But death came for you and our childeren. Rest in peace while I guard the land that you loved so much, my dear.
Paard: My loyal Ignis brings me where the wind takes us.

Chat Topic - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chat Topic   Chat Topic - Pagina 35 Emptywo aug 12 2015, 17:35

Tja, helaas doe ik dat dus niet, omdat me laptop dat onthoud.. Maarja op dit moment kan ik er niet heel veel aan doen. Vrees dat als ik alles in word zou gaan zetten dat het echt een pokke lange lijst zal gaan wordenXD en ik het overzicht nog verder kwijt raak, naast het feit dat ik dan overal die lijst mee naar toe moet nemen. Liever op deze manier dan maar ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Mayla

Mayla


Vrouw Aantal berichten : 262

personal info
Leeftijd: 13
Partner: Yuk!!!
Paard: Eros my best friend And a foundling Fox cup Red

Chat Topic - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chat Topic   Chat Topic - Pagina 35 Emptywo aug 12 2015, 17:51

Maakt niet uit hoe men het doet. Wel jammer voor jouw Lien. Weet je, heb jij die aanmelding van dit forum nog in je E of G mail nog?
Terug naar boven Ga naar beneden
Myron

Myron


Man Aantal berichten : 212

personal info
Leeftijd: 21,5 I'm still young, but how long have I to live?
Partner: I'm not sure what love is. But when I find her, I will fight for it.
Paard: Flamelight

Chat Topic - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chat Topic   Chat Topic - Pagina 35 Emptydo aug 13 2015, 08:42

Lein als je wilt kunnen wij toch gewoon het wachtwoord voor je veranderen.
Zo dat je terug op je chars kan.

Je moet gewoon maar in een PM Zenden en dan verander ik of Nini het wel. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Mayla

Mayla


Vrouw Aantal berichten : 262

personal info
Leeftijd: 13
Partner: Yuk!!!
Paard: Eros my best friend And a foundling Fox cup Red

Chat Topic - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chat Topic   Chat Topic - Pagina 35 Emptydo aug 13 2015, 09:09

Dat is ook een oplossing. ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Leonoor
Commandant
Leonoor


Man Aantal berichten : 812

personal info
Leeftijd: 24 years I have been walking on this world
Partner: You can't winn my love. My love is my freedom. Don't try to winn my love, you only get a broken heart. Sagitta, my hunterbird, she shows me to be free.
Paard: Danger, like the risks we take every day. Together we will go to where the wind us lead

Chat Topic - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chat Topic   Chat Topic - Pagina 35 Emptyvr aug 14 2015, 13:39

Gelukkig voor mij heeft me laptop ze onthouden ^^ Moet ze nog wel later veranderen. maar op dit moment werkt het prima. ^^ Lang leve mijn alles onthoudende laptop
Terug naar boven Ga naar beneden
Mayla

Mayla


Vrouw Aantal berichten : 262

personal info
Leeftijd: 13
Partner: Yuk!!!
Paard: Eros my best friend And a foundling Fox cup Red

Chat Topic - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chat Topic   Chat Topic - Pagina 35 Emptyvr aug 14 2015, 14:01

Hiep hiep honera!!! XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Chat Topic - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chat Topic   Chat Topic - Pagina 35 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Chat Topic
Terug naar boven 
Pagina 35 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 42 ... 50  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Chat topic
» Chat topic
» Suggestie topic
» Aanmeldings topic: Burgers
» Aanmeldings topic: Ridders.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: General :: Out of the RPG-
Ga naar: