Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Spring is gekomen in GJ,de dagen worden weer langer en blad groeit opnieuw aan de bomen. Een nieuw seizoen met vele mogelijkheden en een hele hoop nieuwe mensen. Mvg Het team
personal info Leeftijd: 22 in the prime of my life. Partner: My love My hero. Now your dead. now Your becom a star. Paard: Canavar.
Onderwerp: Re: Chat topic ma jun 03 2013, 18:19
Je hebt je toch voor leerling grijze jager gemeld he??? ^^ welcome trouwens XD
Lydia
Aantal berichten : 26
personal info Leeftijd: 30 years Partner: ~ Paard: Lavender
Onderwerp: Re: Chat topic ma jun 03 2013, 18:20
Klopt ^^ Dank je
Mystenia Leider
Aantal berichten : 300
personal info Leeftijd: 22 in the prime of my life. Partner: My love My hero. Now your dead. now Your becom a star. Paard: Canavar.
Onderwerp: Re: Chat topic ma jun 03 2013, 18:22
Hmm dan is er een klein probleempje. De groep leerling grijze jager is momenteel gesloten. Omdat we niet genoeg volwassen grijze jagers hebben en dus ook geen trainers. het spijt me, maar ik denk dat, het, het beste is als je voor een andere groep kiest ^^
Lydia
Onderwerp: Re: Chat topic ma jun 03 2013, 18:24
Oh, jammer. Mag ik dan Grijze Jager worden?
Mystenia Leider
Onderwerp: Re: Chat topic ma jun 03 2013, 18:24
Sure XD
Mystenia Leider
Onderwerp: Re: Chat topic ma jun 03 2013, 18:25
zo gefikst ^^
Lydia
Onderwerp: Re: Chat topic ma jun 03 2013, 18:27
Dank je ^^ *heeft ook meteen een AVA*
Zou je een topic'je willen?
Mystenia Leider
Onderwerp: Re: Chat topic ma jun 03 2013, 18:29
hmm ja maar ik heb het momenteel redelijk druk... [Examens komen er aan] Moet ook nog op een andere topic antwoorden. Maar als ik denk wel dat ik donderdag meer tijd heb. Dan kan ik wel ^^
Maak jij hem aan of ik???
Lydia
Onderwerp: Re: Chat topic ma jun 03 2013, 18:31
Ik heb geduld ^^ Zal ik hem aanmaken?
Btw, veel geluk met je examens
Mystenia Leider
Onderwerp: Re: Chat topic ma jun 03 2013, 18:31
Is goed dan zie ik hem wel staan XD
En thanks XD Die week ben ik er dan alvast niet ^^