Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Spring is gekomen in GJ,de dagen worden weer langer en blad groeit opnieuw aan de bomen. Een nieuw seizoen met vele mogelijkheden en een hele hoop nieuwe mensen. Mvg Het team
personal info Leeftijd: 19, kinda young, I know Partner: None... Yet... Paard: I don't have one... I want one though...
Onderwerp: Zasha Everhard zo aug 04 2013, 04:49
Welkom in een wereld vol met verraad en verdriet... Zasha's wereld. Hier leer je wat Zasha heeft meegemaakt, wie hij is en hoe hij is... (WIP)
General:
Name: Zasha Everhard Birthday: Zijn ouders hadden geen tijd dit tegen hem te zeggen en ze waren te arm om het te vieren... POB: Zijn ouders hadden geen tijd dit tegen hem te zeggen... Family: Iedereen is dood, behalve zijn broer Likes: ~Coming Soon~ Dislikes: ~Coming Soon~ Job: Smid Bloodtype: B+
Appearance:
Eyes: Licht groen (has been changed) Hair: Blond, een beetje kort Skintone: Bleek, met meestal zwart-achtige handen door het roet Clothing: Smidsekleding met een riem waar bijna altijd zijn hamer aan hangt, soms draagt hij ook handschoenen. Dat hangt af van waarmee hij aan het smeden is Build: Veel gespierder dan de gemiddelde mensen van zijn leeftijd. Hij is zelfs sterker dan de helft van de ridders. Maar hij is wel een beetje dunner, maar dat is gewoon hoe hij is. Hij zal nooit echt dik worden. Hij is ook een beetje aan de lange kant
Personality:
Zasha is goed met woorden en raakt snel bevriend met zijn klanten. Hij wordt ook niet snel kwaad. Hij vindt dat je als smid zo min mogelijk kortingen moet geven en dan ook nooit fooi moet accepteren. Als je het dan accepteert, moet je het gebruiken om een nog beter zwaard te maken. Meestal is hij vriendelijk, maar hij kan ook heel vals zijn. Als je bijvoorbeeld hem probeert te overvallen, kan het zo zijn dat hij je opsluit in zijn kelder om een paar martelwerktuigen uit te testen... Hij is ook niet bang om een rover op zijn hoofd te slaan met zijn hamer. Zodra hij zijn broer ziet, beginnen zijn handen te trillen. Niet omdat hij bang is, maar omdat hij kwaad is...
History:
~Coming Soon~
People He Knows:
Kzazrier ~ Friend Kzaz, jij bent als een zoon voor me, ook al ben je maar twee jaar jonger.
Usui ~ I trust you, you saved me Usui, bedankt dat je me hebt gered. Ik vertrouw je en hoop dat we goede vrienden kunnen worden.
Agenor ~ All hail King Agenor! Agenor, jij bent de koning. Regeer het land goed, zoals je nu al doet.
De Zwarte Jager ~ I hate you.../Enemy Broer, ik vertrouwde je. Maar nu... Jij kunt mijn broer niet meer zijn!
(will be updated later)
Heb je vragen? PM me! Dit wordt later nog verbeterd...