Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Spring is gekomen in GJ,de dagen worden weer langer en blad groeit opnieuw aan de bomen. Een nieuw seizoen met vele mogelijkheden en een hele hoop nieuwe mensen. Mvg Het team
personal info Leeftijd: 24 years I have been walking on this world Partner: You can't winn my love. My love is my freedom. Don't try to winn my love, you only get a broken heart. Sagitta, my hunterbird, she shows me to be free. Paard: Danger, like the risks we take every day. Together we will go to where the wind us lead
Onderwerp: [COTM] Augustus stemtopic do aug 15 2013, 13:05
Dit keer is hij wat later dan normaal. Maarja, vakantie, wat doe je er aan? Maar hierbij met wat vertraging het stemtopic van COTM augustus.
De COTM krijgt een special rang toegewezen voor een maand. En mag een aanvraag sturen voor een setje/kader/sheet/manip naar Leonoor.
Stemmen doe je door de lijst te kopiëren en voorin een getal bij te tellen bij degene waarop je wilt stemmen. Bijvoorbeeld, als er iemand 1 stem heeft gegeven, zet jij een 2 voor de naam. Je mag maar één keer stemmen. Het gaat om de karakters, niet om de personen die erachter zitten.
Caracter off the month: [0] Zasha [0] Zushuwa [0] Mystenia
Veel plezier. Mvg. Het team.
Agenor King
Aantal berichten : 33
personal info Leeftijd: 36 years! Partner: I don't have a wife yet! Paard: Kaname
Onderwerp: Re: [COTM] Augustus stemtopic vr aug 16 2013, 08:07
Man dit is moeilijk.... Maar aangezien ik het niet eerlijk vind om op mijn eigen zus te stemmen... Laten we het dan maar zo doen ^^
[1] Zasha [0] Zushuwa [0] Mystenia
Fernando Admin
Aantal berichten : 64
personal info Leeftijd: 15 jaar Partner: WHAT, NEVER!!!!!!! Paard: Fire, the best horse ever!!!
Onderwerp: Re: [COTM] Augustus stemtopic vr aug 16 2013, 21:59
[1] Zasha [0] Zushuwa [1] Mystenia Ze is een vriendin maar daar gaat het niet om.
Kzazrier
Aantal berichten : 16
personal info Leeftijd: 17 years Partner: *blush* Uhm... *cough* I mean, I don't need one! Paard: Used to have one, but then I lost it...
Onderwerp: Re: [COTM] Augustus stemtopic vr aug 16 2013, 23:24
Pf... Flauw, zo mijn stem voor me uitkiezen... Ik kan niet op mezelf stemmen, en Zushuwa is mijn broertje... Nu MOET ik wel voor Mystenia stemmen... Niet dat het verschil had gemaakt als dat niet zo zijn geweest, ik hou er gewoon van het wat erger te laten lijken... Hehe...
[1] Zasha [0] Zushuwa [2] Mystenia
Mag ik nog een nul achter die van Zasha zetten? [10] Zasha ^^ Oké oké, laat maar :c dan doe ik het ervoor... [01] Zasha Wacht, dat is hetzelfde als 1... Laat maar, volgende stem graag!
Mystenia Leider
Aantal berichten : 300
personal info Leeftijd: 22 in the prime of my life. Partner: My love My hero. Now your dead. now Your becom a star. Paard: Canavar.
Onderwerp: Re: [COTM] Augustus stemtopic za aug 17 2013, 09:39
[2] Zasha [0] Zushuwa [2] Mystenia
Het is simpel ik kan moeilijk op mezelf stemmen en Zushuwa heeft nog geen posts. Hoe dan ook Teus, je schrijft goed en ik lees heel graag je topics met mijn broer ^^
Naära
Aantal berichten : 14
personal info Leeftijd: 16 years. Partner: Well let's see i don't have one yet. But i'm sure it wont take long. *Cute Smile* Paard: My prince will have one i hope
Onderwerp: Re: [COTM] Augustus stemtopic za aug 17 2013, 09:42
Ow ow dit is moelijk... Maar ik ben gewoon verliefd op Mystenia als karakter... [2] Zasha [0] Zushuwa [3] Mystenia
Goed het spijt me Teus, jou karakter is ook mega goed. Maar ik ben letterlijk dol op Mystenia ^^
Zasha
Aantal berichten : 71
personal info Leeftijd: 19, kinda young, I know Partner: None... Yet... Paard: I don't have one... I want one though...
Onderwerp: Re: [COTM] Augustus stemtopic za aug 17 2013, 13:28
Naära schreef:
Ow ow dit is moelijk... Maar ik ben gewoon verliefd op Mystenia als karakter... [2] Zasha [0] Zushuwa [3] Mystenia
Goed het spijt me Teus, jou karakter is ook mega goed. Maar ik ben letterlijk dol op Mystenia ^^
Geeft niet... T_T Ik zou ook niet op mezelf gestemd hebben. xD Zelfs als het mocht zou ik het niet gedaan hebben. Hm... Ik mag niet nog een keer met een ander karakter stemmen, toch? Geen zorgen, ik weet het antwoord al :c