Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Spring is gekomen in GJ,de dagen worden weer langer en blad groeit opnieuw aan de bomen. Een nieuw seizoen met vele mogelijkheden en een hele hoop nieuwe mensen. Mvg Het team
personal info Leeftijd: 17 jaar. Partner: I'm to shy for girls .. Paard: Holy (Zwart, ♀ )
Onderwerp: Luan .. do dec 12 2013, 17:57
Haii iedereen,
Ik wil me even voorstellen, als Luan en als me'n echte ik:
Luan:
Luan is een jongeman, met zwart haar en zwarte ogen. Hij is best wel verlegen voor een Knight Apprentice, maar kan erg gemeen uit de hoek komen. Hij wordt wel eens The Shy One genoemd, maar daar trekt hij zich niets van aan. Zijn merrie, Holy, is een groot beest met een gitzwarte vacht. Luan is goed in vriendschappen onderhouden, en heeft meestal een hekel aan ruzie. Maar soms, soms moet het nu eenmaal ..
Ik:
Ik ben een meisje, in het eerste jaar van de middelbare school. Ik rij paard, ik teken, en doe mijn zevende jaar kunstschool, woensdagnamiddag .. Ik lees supergraag de Grijze Jager boeken, ik moet enkel nog boek 12 lezen. Ik noem mijn naam hier niet, noem me gewoon Luan, omdat Luan een echte jongen is .. Als je slim bent snap je h'm wel :3 Ik lees ook Warrior Cats, en ik hou van boeken door Dan Brown; Inferno, Het Verloren Symbool, De Da Vinci Code, .. Ik heb een rothumeur als het boek uit is, en ik hem een moeilijk leventje, vandaar soms mijn rothumeur :3 Oja, voor ik het vergeet, ik ben hopeloos gek van Nirvana en Kurt Cobain enzo, die mannen ..
(Oja, ik spreek heel graag Engels, maar kan er niks van xD)
Adastreia Caracter off the Month
Aantal berichten : 66
personal info Leeftijd: .:15 years:. Partner: .:Enjoying the single life:. Paard: .:Ah, Noblesse, what would I do without you?:.
Onderwerp: Re: Luan .. do dec 12 2013, 19:20
Hey! n.n
Hier ook een Belg, paardrijgek, Grijzejager- & Warriorcats- & Danbrown lezer xD Zit je ook op de Warriors Cats RPG?
En de Grijze Jager 12 is echt awesome! Zeker lezen ;D
Luan
Aantal berichten : 193
personal info Leeftijd: 17 jaar. Partner: I'm to shy for girls .. Paard: Holy (Zwart, ♀ )
Onderwerp: Re: Luan .. do dec 12 2013, 19:26
Ja ik zit ook op de Warrior Cats RPG ;D Wie ben jij dan ?
Leonoor Commandant
Aantal berichten : 812
personal info Leeftijd: 24 years I have been walking on this world Partner: You can't winn my love. My love is my freedom. Don't try to winn my love, you only get a broken heart. Sagitta, my hunterbird, she shows me to be free. Paard: Danger, like the risks we take every day. Together we will go to where the wind us lead
Onderwerp: Re: Luan .. do dec 12 2013, 22:07
waaa, nog een WC persoonXDD
welcome op GJ^^
hmm, kan het niet laten, welke kleur sokken heb je aan?
Luan
Onderwerp: Re: Luan .. vr dec 13 2013, 07:03
xD Waarom altijd ? Zitten hier dan zoveel WaVa mensen op ?
Leonoor Commandant
personal info Leeftijd: 24 years I have been walking on this world Partner: You can't winn my love. My love is my freedom. Don't try to winn my love, you only get a broken heart. Sagitta, my hunterbird, she shows me to be free. Paard: Danger, like the risks we take every day. Together we will go to where the wind us lead
Onderwerp: Re: Luan .. vr dec 13 2013, 15:41
hmmmm, de meeste wel, omdat GJ aan WC zit gelinkt en niet aan zoveel andere sites^^
Luan
Onderwerp: Re: Luan .. vr dec 13 2013, 15:49
Gaat nog leuk worden zo te zien xD Typte ik nu echt serieus WaVa -,- @Lein, .. Zit jij ook op Waca ? Merk zojuist dat iemand op me SKype ook Lein heet xD
Leonoor Commandant
Onderwerp: Re: Luan .. vr dec 13 2013, 15:53
uhuh, ik zit ook op WC jah^^ maar ben een beetje inactief de laatste tijd, slechte ikXD
Wie ben jij daar?
Luan
Onderwerp: Re: Luan .. vr dec 13 2013, 15:55
Ik ben Raspberrypaw, Nirwana, Lonelydeath en Wolftooth Ben jij Goldenschadow ?
Leonoor Commandant