Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Spring is gekomen in GJ,de dagen worden weer langer en blad groeit opnieuw aan de bomen.
Een nieuw seizoen met vele mogelijkheden en een hele hoop nieuwe mensen.
Mvg Het team



 

 Enjoyed to race

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Drake

Drake


Man Aantal berichten : 27

personal info
Leeftijd: 12
Partner: Euwh! Meiden!!!
Paard: Storm

Enjoyed to race - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enjoyed to race   Enjoyed to race - Pagina 2 Emptyza dec 14 2013, 23:40

Drake keek Luan aan die zijn vraag over hun biertje stelde. Hij grijnsde. 'We kunnen nu ook naa het dorp rijden en in de herberg even wat gaan drinken.' zei hij en keek even van Holy naar Storm die al aardig ondergesneeuwt waren. 'Ja dat zijn ze zeker. Storm valt zo bijna niet uit de toon in vergelijking tot jouw Holy. Ze ziet er uit als een appalouza.' grinnikte hij en klopte Storm even op zijn ondergesneeuwde  hals. De dieren zouden ze straks ook wel op stal zetten tot ze weer verder reden naar het kasteel. 'Die hebben van die korte beentjes daarmee kunnen ze vast sneller voort bewegen?' zei Drake nu serieuzer en keek naar de hoge heuvelkam voor hen. 'Hoe staat het met jouw slipmanouver?' vroeg hij uitdagend. Zelf was hij er een kei in, maar ja daar trainde hij dan ook vaak op zelfs als het modderig was.

(Je schreef iets wat ik Storm had moeten laten doen in je vorige post dat noemen we gemobt. ^^)
Terug naar boven Ga naar beneden
Luan

Luan


Man Aantal berichten : 193

personal info
Leeftijd: 17 jaar.
Partner: I'm to shy for girls ..
Paard: Holy (Zwart, ♀ )

Enjoyed to race - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enjoyed to race   Enjoyed to race - Pagina 2 Emptyzo dec 15 2013, 10:32

(Sorry, zal erop letten, had er niet op gelet)

"Jah, laten we naar het dorp gaan," antwoorde Luan op Drake's 'vraag'. "Maar .. Zo slim ben ik niet met slipmanouvers." Hij keek naar Drake, en hoopte dat hij hem niet teleurstelde. Holy bleef echt irritant doen, maar Luan deed alsof hij het niet merktte. Dan stoptte ze wel, na een tijd. "Maar ik oefen ook d'r bijna nooit op." Hij keek rond zich. Zoals hij altijd doet. Een soort zenuwtrek waarschijnlijk. Hij moest glimlachen. Hij schudde zijn haar uit zijn ogen, en rekte zich uit in het zadel. Luan vond de inter wel tof, vroeger, om in de sneeuw te spelen. Maar nu, tien jaar later, was er niets meer aan. "Maar .. Ik wil wel .. Proberen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake

Drake


Man Aantal berichten : 27

personal info
Leeftijd: 12
Partner: Euwh! Meiden!!!
Paard: Storm

Enjoyed to race - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enjoyed to race   Enjoyed to race - Pagina 2 Emptyzo dec 15 2013, 22:12

Drake's grijns werd nog breder en hij zag hoe Storm zijn oren op en neer wiebbelde. Dat biertje kon nog wel even wachten. 'Goed straks dan, maar ik ben erg benieuwd of je snel leert?' zei Drake en gaf STorm de sporen dat hij de hoge heuvel op galopeerde. Het was niet echt nodig, maar wel leuker! Storm galopeerde in een klimmend tempo snel door de sneeuw tot boven aan de heuvel top. Drake keek rustig om en draaide zich half om in het zadel. Hij zou het moeten zien anders ging het nog moeilijk voor Luan worden. Uitleggen was 1 ding, maar toch was het als voorbeeld het te laten zien altijd beter. Drake wachten geduldig en voelde dat Storm nog lichtjes na heeg.

(Goed hoor^^)
Terug naar boven Ga naar beneden
Luan

Luan


Man Aantal berichten : 193

personal info
Leeftijd: 17 jaar.
Partner: I'm to shy for girls ..
Paard: Holy (Zwart, ♀ )

Enjoyed to race - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enjoyed to race   Enjoyed to race - Pagina 2 Emptyma dec 16 2013, 11:41

Luan keek hoe Drake met Storm de heuvel op galoppeerde. De zwartharige jongen keek geïnteresseerd naar die twee, maar wist nog niet goed hoe hij het moest doen. Holy was niet altijd zo goed te 'besturen', dus Luan vreesde een beetje voor een mislukking. Hij kon immers bijna niets van slippen. "Drake, ik denk niet dat ik h'm snap !" riep Luan voorzichtig richting de jongen. Hij hoefde zich toch niet dom te voelen? Iedereen kan wel eens iets niet snappen. Holy draaide geërgerd met haar oren, maar Luan keek haar met een dodelijke blik aan. "Waarom doen paarden zo moeilijk?!" zuchtte hij in gedachten. Luan trok de mantel terug wat vaster om zijn schouders, want de koude wind wou weer aanvallen. "Wat stom dat je de wind niet te lijf kunt gaan." dacht hij. Gelukkig waren zijn vingers niet langer ijskoud, en hij hield Holy in, die nog steeds aan haar teugels zat te trekken ..
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake

Drake


Man Aantal berichten : 27

personal info
Leeftijd: 12
Partner: Euwh! Meiden!!!
Paard: Storm

Enjoyed to race - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enjoyed to race   Enjoyed to race - Pagina 2 Emptydi dec 17 2013, 07:37

Luan  riep dat hij het dacht hij het niet te snappen. Drake zuchten dit was nog niet eens slippen. Hij moest eerst naar boven en dan gebeurde het slip gedeelte pas?! Drake draaide Storm om en dacht diep na. Hoe goed kende Luan zijn paard nu eigenlijk? Misschien moest hij haar met iets over halen? Drake zocht zijn gedachten af naar bruikbare informatie die Luan gebruiken kon. Vaak werkte het in het begin juist met kleine beloningen. Drake wist dat Storm dit gedeelte zelf ook leuk vond. Hij spoorde zijn paard aan en ze draafteb het eerste gedeelte daarna bewoog hij zijn hielen anders waardoor Storm zijn benen schrap zetten en in een hoge snelheid vaar maakte door naar beneden te glijden. Drake had Storm zo naar beneden gestuurt dat ze Holy niet zouden raken tenzij ze verplaatste. Vlak voor ze op het vlakke gedeelte van de aarde terecht kwamen drukte Drake ziijn haken weer in Storm's buik waardoor het dier zich afzetten en nog even uit liep, maaar  Drake keerde zijn paard meteen weer. Alhoewel rustig natuurlijk. Daarna reed hij weer naar Luan. 'Het eerste gedeelte is enkel klimmen, maar heb je gezien hoe Storm zijn benen stijf naar voren richten? Maar hoe goed ken je Holy? Waarmee kun je haar overhalen om iets te doen? Of ben je bang om uit te glijden?' een waterval aan vragen vuurde hij af op de arme Luan die er vast nog steeds geen bal van snapte, maar ja Drake kon natuurlijk ook niet weten wat Luan dacht. Anders was hij inplaatst van ridder wel een gedachtenlezer geworden.
XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Luan

Luan


Man Aantal berichten : 193

personal info
Leeftijd: 17 jaar.
Partner: I'm to shy for girls ..
Paard: Holy (Zwart, ♀ )

Enjoyed to race - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enjoyed to race   Enjoyed to race - Pagina 2 Emptydi dec 17 2013, 13:11

(Wauw XD)

Luan keek Draka aan met opgetrokken wenkbrauwen. Geamuseerd zuchtte hij. "Zo veel vragen, alsjeblieft," lachtte hij. "Ik kan Holy wel, maar nog niet helemaal snap je? Ze heeft nog van die kantjes die ik niet helemaal door heb, maar je hebt juist gegokt, ik wil ook niet uitglijden, of vallen, en dan de modder van mijn kleren af moeten halen. En van jou mantel." Met een dubbel gevoel keek hij naar de heuvel. "Kijk, Drake, ik wil het doodgraag proberen, maar ik wil niet vallen. Het klinkt misschien wat zoals een lafaard zou zeggen .." Luan richtte zijn zwarte ogen op de hemel. Die staarde terug, zonder antwoord te geven. "Oke. Laten we het proberen !" hij glimlachtte, en knikte naar Drake en Storm. "Maar leg je het nog een keer uit?" 


(Telkens als ik je naam zie moet ik aan dat liedje van die za,ger Drake denken xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake

Drake


Man Aantal berichten : 27

personal info
Leeftijd: 12
Partner: Euwh! Meiden!!!
Paard: Storm

Enjoyed to race - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enjoyed to race   Enjoyed to race - Pagina 2 Emptydi dec 17 2013, 23:17

(Ken ik niet die zanger, maar deze naam kwam gewoon in mij op. ^^)

Drake luisterde naar Luan en hij grijnsde. Tja soms als hij tenminste in goed gezeldschap was kon hij echt een vraagfreak zijn. Drake begon te lachen om Luan's woorden. 'Sorry, maar als ik goed met iemand overweg kan dan vraag  en praat ik vaak veel, hahaha!' lachte hij en wreef even over zijn achterhoofd. Storm brieste instemmend, maar verder bleef het dier rustig stil staan en verroerde zich niet. 'Als je bang bent te vallen kunnen we het ook eerst op een vlak stuk proberen. Zo heb ik het Storm ook aan geleerd en het is slim om dan eerst wat lekker voor je dier mee te nemen.' zei Drake rustig na te zijn uit gelachen en keek Luan net zo rustig aan. 'Wat je eerst moet doen is simpel. Je gaat in galop en als je zo een paar sprongen heb afgelegd druk je je achterwerk in het zadel en ga je naar achteren hangen en trek je rustig, maar dwingend aan de teugels. Probeer in die houding te blijven zitten en als Holy dan tot stilstand is gekomen beloon je haar.' legde Drake uit en wachten geduldig op hoe Luan het er vanaf brengen zou.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luan

Luan


Man Aantal berichten : 193

personal info
Leeftijd: 17 jaar.
Partner: I'm to shy for girls ..
Paard: Holy (Zwart, ♀ )

Enjoyed to race - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enjoyed to race   Enjoyed to race - Pagina 2 Emptywo dec 18 2013, 07:14

Luan glimlachte om Drake's woorden. "Zo'n goed gezelschap ben ik nu ook weer niet," lachtte hij. Hij keek even, en besloot het te proberen. Hij zette Holy in galop, en zoals Drake had gezegt, ging hij na een paar galopsprongen achterover zitten. Luan trok aan de teugels, en even later stonden ze stil, terwijl Luan er met een verbaast gezicht opzat. "Maah .. Moet in ieder geval beter kunnen !" lachtte Luan wééral. Hij reed weer naar Drake, en wachtte op wat die ging zeggen. Hij was er tenminste niet vanaf gedonderd !

[Inspiratie loos XD]
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake

Drake


Man Aantal berichten : 27

personal info
Leeftijd: 12
Partner: Euwh! Meiden!!!
Paard: Storm

Enjoyed to race - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enjoyed to race   Enjoyed to race - Pagina 2 Emptywo dec 18 2013, 07:34

(Kan beter.^^)
Drake gerageerde er niet op. Luan was best goed gezeldschap, maar dan moest hij zich niet te min gaan doen natuurlijk. Maar ja dat was zijn probleem niet die van Drake zelf. Luan zetten Holy in beweging en galopeerde een paar spprongen tot deze tot stilstand kwam na een kleine glijpartij. Kennelijk was de jongen er zelf nog verbaast over dat ie er nog op zat. Toen Luan weer terug was keek Drake hem bemoedigend glimlachend aan. 'Het kan nog beter, maar enkel als je meer snelheid hebt. Al ben je nu op de goede weg, je bent alleen 1 dingetje vergeten. Hoe moet Holy nu weten of ze het goed gedaan heeft als je haar niet beloond?' zei hij plagend op het einde. Storm brieste bevestigend en keek Luan met een schuin hoofd aan.  {b]'Verder draaid alles op de juiste timing en je evenwicht natuurlijk. Niemand verwacht van je dat je van je paard dondert.  Okay een mogelijke vijand, maar daar hebben we het nu niet over. Je houding was goed, maar iets te  verkrampt. Probbeer ontspannen te blijven zitten anders gaat je merrie straks echt met je op de loop.'[/b] zei Drake wijzelijk. Dat had hij met storm in het begin meegemaakt, maar dat hoefte Luan natuurlijk niet te weten.

(Ik hoop dat je hier meer mee kunt? XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Luan

Luan


Man Aantal berichten : 193

personal info
Leeftijd: 17 jaar.
Partner: I'm to shy for girls ..
Paard: Holy (Zwart, ♀ )

Enjoyed to race - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enjoyed to race   Enjoyed to race - Pagina 2 Emptywo dec 18 2013, 11:27

[Ja XD]

Luan grijnsde scheef naar Storm en Drake. "Oeps .. Vergeten, spijt me Holy!" Holy brieste, en schudde met haar hoofd. "Oke, laten we het nog maar eens proberen, wat jij Holy?" Luan keek even naar Drake, en zette Holy weer in galop. Omdat Drake had gezegd dat ze sneller moesten spoorde hij zijn merrie nog eens aan. Luan ging naar achteren hangen, en zich niet helemaal op te spannen, mar het lukte niet helemaal. Uiteindelijk kwam Holy tot stilstand, en Luan glimlachte, en klopte haar even op de hals. "Ging al iets beter, vind ik persoonlijk." riep hij naar Drake. Hij was blij dat het hem 'lukte' en dat hij er niet af was gevallen. Want dat ws altijd een blunder in het bijzijn van gezelschap, zeker in aangenaam gezelschap. Luan draaide Holy weer om, en reed weer richting Drake. Hij glimlachte. "En?"


[Die lange teksten schrijven lukt me nooit x')]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Enjoyed to race - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enjoyed to race   Enjoyed to race - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Enjoyed to race
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Villagers :: The woods-
Ga naar: