Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Spring is gekomen in GJ,de dagen worden weer langer en blad groeit opnieuw aan de bomen.
Een nieuw seizoen met vele mogelijkheden en een hele hoop nieuwe mensen.
Mvg Het team



 

 Chat topic

Ga naar beneden 
+14
Baron- rinaldo
Dante
Mystenia
Sunset
Kiara
Azuka
Zasha
Drake
Agenor
Adastreia
Scarlet
Myron
Luan
Leonoor
18 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 54 ... 70  Volgende
AuteurBericht
Leonoor
Commandant
Leonoor


Man Aantal berichten : 812

personal info
Leeftijd: 24 years I have been walking on this world
Partner: You can't winn my love. My love is my freedom. Don't try to winn my love, you only get a broken heart. Sagitta, my hunterbird, she shows me to be free.
Paard: Danger, like the risks we take every day. Together we will go to where the wind us lead

Chat topic - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chat topic   Chat topic - Pagina 38 Emptyza jan 25 2014, 16:26

whahahah, dacht ik alXD. horror films zijn niet zo eng hoor
Terug naar boven Ga naar beneden
Zasha

Zasha


Vrouw Aantal berichten : 71

personal info
Leeftijd: 19, kinda young, I know
Partner: None... Yet...
Paard: I don't have one... I want one though...

Chat topic - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chat topic   Chat topic - Pagina 38 Emptyza jan 25 2014, 16:27

Woeps... Ben weer eens inactief aan het zijn... Foei! Stoute Teus!
Also, die jongen... That lucky son of a... Niet elke jongen heeft iemand die 'm leuk vindt =P
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunset

Sunset


Vrouw Aantal berichten : 52

personal info
Leeftijd: 15 jaar
Partner: Try to win her heart
Paard: Storm

Chat topic - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chat topic   Chat topic - Pagina 38 Emptyza jan 25 2014, 16:29

Maar ik heb er echt nog geen 1 gezien xd. Dus heb geen idee wat ik moet verwachten xd. Maar ja als het echt eng word kan ik tegen hem aan gaan zitten xd. Aaaah ik vind het eng Very Happy. En als jongen kan je het dan niet maken om een meisje weg te duwen xd. Toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Zasha

Zasha


Vrouw Aantal berichten : 71

personal info
Leeftijd: 19, kinda young, I know
Partner: None... Yet...
Paard: I don't have one... I want one though...

Chat topic - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chat topic   Chat topic - Pagina 38 Emptyza jan 25 2014, 16:31

Klopt. Wij hebben mannen-trots. Dat betekent dat we stoer moeten zijn. Angstloos. Terwijl we het eigenlijk in onze broek doen... Maar... Als hij denkt zoals ik, zal hij zeggen dat hij het gewoon te lang heeft opgehouden, en niet bang was. Trouwens, waarom zou hij je weg duwen? Als je het eng vindt, moet hij je juist troosten. Zoiets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leonoor
Commandant
Leonoor


Man Aantal berichten : 812

personal info
Leeftijd: 24 years I have been walking on this world
Partner: You can't winn my love. My love is my freedom. Don't try to winn my love, you only get a broken heart. Sagitta, my hunterbird, she shows me to be free.
Paard: Danger, like the risks we take every day. Together we will go to where the wind us lead

Chat topic - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chat topic   Chat topic - Pagina 38 Emptyza jan 25 2014, 16:32

teuuusieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

wanneer jij eens op topic reageren >.<
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunset

Sunset


Vrouw Aantal berichten : 52

personal info
Leeftijd: 15 jaar
Partner: Try to win her heart
Paard: Storm

Chat topic - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chat topic   Chat topic - Pagina 38 Emptyza jan 25 2014, 16:34

*Schrijft in boekje* aha aha.... Xd. ugh, soms snap ik níéts van jongens.
Nou ja, hij weet dat ik op hem ben, misschien dat ie me dan wegduwt omdat ik te ver ga ofzo? Nee zo is hij ook niet... 
Hehe he, conclusie; ik lig de hele film tegen hem aan. Arme jongen xd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zasha

Zasha


Vrouw Aantal berichten : 71

personal info
Leeftijd: 19, kinda young, I know
Partner: None... Yet...
Paard: I don't have one... I want one though...

Chat topic - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chat topic   Chat topic - Pagina 38 Emptyza jan 25 2014, 16:36

Eh... Zal ik zo snel mogelijk doen. Nee, nog sneller dan dat. Sneller dan mogelijk! Kan dat? Vast wel. Wacht, dan zou het mogelijk zijn... Wat betekent, dat het niet sneller dan mogelijk kan zijn... Maar... Ik ga het sneller dan mogelijk is doen... Dus het zou niet moeten kunnen...

Oeh, ik ben echt jaloers op die jongen... Ik wil ook een meisje die me leuk vindt T_T Maar... Ook weer niet... Hoewel.. Eh... Ah, ik gooi wel een muntje op of ik het wil of niet...
Volgens het muntje wil ik het wel. Tada.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leonoor
Commandant
Leonoor


Man Aantal berichten : 812

personal info
Leeftijd: 24 years I have been walking on this world
Partner: You can't winn my love. My love is my freedom. Don't try to winn my love, you only get a broken heart. Sagitta, my hunterbird, she shows me to be free.
Paard: Danger, like the risks we take every day. Together we will go to where the wind us lead

Chat topic - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chat topic   Chat topic - Pagina 38 Emptyza jan 25 2014, 16:38

dus, daarom kan ik concluderen dat je nog niet begonnen bent met schrijven teussieXD

en er komt vast wel iemand die je leuk vindt^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunset

Sunset


Vrouw Aantal berichten : 52

personal info
Leeftijd: 15 jaar
Partner: Try to win her heart
Paard: Storm

Chat topic - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chat topic   Chat topic - Pagina 38 Emptyza jan 25 2014, 16:40

Hahah xd. Ik wil een jongen die mij leuk vind. Ik zit wel leuk achter jongens aan, maar ik ben al vet vaak verlieft geweest en niemand schijnt me te willen... Snik. Nee. Grr.

Als je dat had gezegt als je voor me stond had ik je geslagen. Muntje opgooien. Tsss.... Niet lief
Terug naar boven Ga naar beneden
Leonoor
Commandant
Leonoor


Man Aantal berichten : 812

personal info
Leeftijd: 24 years I have been walking on this world
Partner: You can't winn my love. My love is my freedom. Don't try to winn my love, you only get a broken heart. Sagitta, my hunterbird, she shows me to be free.
Paard: Danger, like the risks we take every day. Together we will go to where the wind us lead

Chat topic - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chat topic   Chat topic - Pagina 38 Emptyza jan 25 2014, 16:44

whahaah, ik ben nog nooit verliefd geweest, en op dit moment boeit me dat ook niet veel, eerst maar eens zorgen dat ik me examens haal en naar Leeuwarden verhuis en me vervolg studie doe, en daarna daar maar eens over na gaan denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Chat topic - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chat topic   Chat topic - Pagina 38 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Chat topic
Terug naar boven 
Pagina 38 van 70Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 54 ... 70  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Chat topic
» Chat Topic
» Suggestie topic
» Aanmeldings topic: Burgers
» Aanmeldings topic: Ridders.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: General :: Out of the RPG-
Ga naar: