Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Spring is gekomen in GJ,de dagen worden weer langer en blad groeit opnieuw aan de bomen.
Een nieuw seizoen met vele mogelijkheden en een hele hoop nieuwe mensen.
Mvg Het team



 

 Chat topic

Ga naar beneden 
+14
Baron- rinaldo
Dante
Mystenia
Sunset
Kiara
Azuka
Zasha
Drake
Agenor
Adastreia
Scarlet
Myron
Luan
Leonoor
18 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40 ... 54 ... 70  Volgende
AuteurBericht
Zasha

Zasha


Vrouw Aantal berichten : 71

personal info
Leeftijd: 19, kinda young, I know
Partner: None... Yet...
Paard: I don't have one... I want one though...

Chat topic - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chat topic   Chat topic - Pagina 39 Emptyza jan 25 2014, 16:45

Eh... Er is al iemand die IK leuk vind, maar er is niemand die MIJ leuk vindt. Dat zijn twee verschillende dingen. En ik ben er nogal zeker van dat ze me niet leuk vindt. Nogal heel erg. Zo'n... 99,9%. Meer. Niet vragen, 't is nogal ingewikkeld... Misschien dat ik 't later ooit nog een keer ga uitleggen... Misschien.

Maar dat is mijn geluks muntje! Zonder m'n geweldige munt zou ik een hele boel verkeerde beslissingen genomen hebben... En ik ben het met het muntje eens... Oh, en... Er moet haast wel iemand zijn die je leuk vindt. Ergens op de wereld. Ik bedoel, er zijn zo'n... 8 miljard mensen? Misschien meer. Misschien minder. Hoe dan ook, het is nog steeds heel veel. Er moet toch wel IEMAND zijn die je leuk kan vinden?

Leinsels, je hebt geluk... Liefde kan GEWELDIG zijn! Maar...
...het kan ook pijn doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leonoor
Commandant
Leonoor


Man Aantal berichten : 812

personal info
Leeftijd: 24 years I have been walking on this world
Partner: You can't winn my love. My love is my freedom. Don't try to winn my love, you only get a broken heart. Sagitta, my hunterbird, she shows me to be free.
Paard: Danger, like the risks we take every day. Together we will go to where the wind us lead

Chat topic - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chat topic   Chat topic - Pagina 39 Emptyza jan 25 2014, 16:48

jup, dat heb ik gezien bij de mensen om me heen.

hmm, ik mag jouw geluksmuntje welXD,

Terug naar boven Ga naar beneden
Sunset

Sunset


Vrouw Aantal berichten : 52

personal info
Leeftijd: 15 jaar
Partner: Try to win her heart
Paard: Storm

Chat topic - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chat topic   Chat topic - Pagina 39 Emptyza jan 25 2014, 16:48

Ja oke, 8 miljard mensen. Maar die ken ik toch niet allemaal? Ik wil wel iemand die ik ook leuk vind! Momenteel wil ik dat de jongen waar ik op ben me leuk vind. Maar ik weet 100% zeker dat hij me niet leuk vind. Hij zei het niet... Maar... Ja...

En ja! Love hurts. A lot
Terug naar boven Ga naar beneden
Zasha

Zasha


Vrouw Aantal berichten : 71

personal info
Leeftijd: 19, kinda young, I know
Partner: None... Yet...
Paard: I don't have one... I want one though...

Chat topic - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chat topic   Chat topic - Pagina 39 Emptyza jan 25 2014, 16:49

Dan weet je het niet 100%! Bij mij zij ze het. In my face.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leonoor
Commandant
Leonoor


Man Aantal berichten : 812

personal info
Leeftijd: 24 years I have been walking on this world
Partner: You can't winn my love. My love is my freedom. Don't try to winn my love, you only get a broken heart. Sagitta, my hunterbird, she shows me to be free.
Paard: Danger, like the risks we take every day. Together we will go to where the wind us lead

Chat topic - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chat topic   Chat topic - Pagina 39 Emptyza jan 25 2014, 16:51

oeehhhh poor guys, allebei hartezeer
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunset

Sunset


Vrouw Aantal berichten : 52

personal info
Leeftijd: 15 jaar
Partner: Try to win her heart
Paard: Storm

Chat topic - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chat topic   Chat topic - Pagina 39 Emptyza jan 25 2014, 16:52

Jawel 100%
Omg gister op school zat ik met die jongen aan een tafel, samen met een vriendin en een vriend van me. We moesten een vragen lijst van de ggd invullen. Zo'n vraag; vinden mensen om je heen je aardig? Dus ik zo aan hun; vinden jullie me aardig? Mijn vriendin zo; jaaaah. Die jongen; Neeeeee (Heel sarcastisch) dus ik kijk hem zo heel zielig aan. Hij zo; grapje grapje! Ik vind je heel aardig!
HIJ VIND ME AARDIG! VICTORY!!!
(Hyperheid komt terug; be warned) xd xd xd xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Leonoor
Commandant
Leonoor


Man Aantal berichten : 812

personal info
Leeftijd: 24 years I have been walking on this world
Partner: You can't winn my love. My love is my freedom. Don't try to winn my love, you only get a broken heart. Sagitta, my hunterbird, she shows me to be free.
Paard: Danger, like the risks we take every day. Together we will go to where the wind us lead

Chat topic - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chat topic   Chat topic - Pagina 39 Emptyza jan 25 2014, 16:57

awhhhh
Terug naar boven Ga naar beneden
Zasha

Zasha


Vrouw Aantal berichten : 71

personal info
Leeftijd: 19, kinda young, I know
Partner: None... Yet...
Paard: I don't have one... I want one though...

Chat topic - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chat topic   Chat topic - Pagina 39 Emptyza jan 25 2014, 16:59

Nah, m'n hart is al gerepareerd. Soort van...

More importantly, als hij je aarig vindt is het niet 100% maar 99,9% op zijn hoogst. Je weet nooit wat hij denkt... Er zijn namelijk jongens die niet denken wat je denkt dat ze denken. (Ik ben daar een van. Soort van)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunset

Sunset


Vrouw Aantal berichten : 52

personal info
Leeftijd: 15 jaar
Partner: Try to win her heart
Paard: Storm

Chat topic - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chat topic   Chat topic - Pagina 39 Emptyza jan 25 2014, 17:00

Nee! Nee! Ho! Stop! Niet Awwwh! Ik zwwer! Nee! xd

Nee maar we zijn wel vrienden xd Dus ik ben daar wel zeker van xd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zasha

Zasha


Vrouw Aantal berichten : 71

personal info
Leeftijd: 19, kinda young, I know
Partner: None... Yet...
Paard: I don't have one... I want one though...

Chat topic - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chat topic   Chat topic - Pagina 39 Emptyza jan 25 2014, 17:02

Geloof de friendzone-crap niet... Er is altijd een kans. Soms groot, soms klein. Er is altijd een kans. Dus, zelfs als hij zegt dat hij je niet leuk vindt (wat hij niet deed, dus dat maakt de kans weer groter), is er nog steeds een kleine kans...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Chat topic - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chat topic   Chat topic - Pagina 39 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Chat topic
Terug naar boven 
Pagina 39 van 70Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40 ... 54 ... 70  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Chat topic
» Chat Topic
» Suggestie topic
» Aanmeldings topic: Burgers
» Aanmeldings topic: Ridders.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: General :: Out of the RPG-
Ga naar: