Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Spring is gekomen in GJ,de dagen worden weer langer en blad groeit opnieuw aan de bomen. Een nieuw seizoen met vele mogelijkheden en een hele hoop nieuwe mensen. Mvg Het team
personal info Leeftijd: I fight for 18 years now .. Since I was born .. Partner: I need a hero to save me. Once I found that hero, I'll never leave him. Paard: Caana (♂, Gray Roan)
Onderwerp: Re: Chat topic zo jan 26 2014, 13:44
Wuwwie, Wiskunde is verliefd op me, zo goed dat het ging ;D --- Ik ga zo stoppen met die rotkaders x'D Mijn teksten blijven er zo kort uitzien :'( maar ik kan niet met codes overweg damn -.- Anders maaktte ik me er zelf een. xD
Myron
Aantal berichten : 212
personal info Leeftijd: 21,5 I'm still young, but how long have I to live? Partner: I'm not sure what love is. But when I find her, I will fight for it. Paard: Flamelight
Onderwerp: Re: Chat topic zo jan 26 2014, 13:53
Hey Teusels en hey Esmée oe ist er mee?
Azuka
Aantal berichten : 44
personal info Leeftijd: I fight for 18 years now .. Since I was born .. Partner: I need a hero to save me. Once I found that hero, I'll never leave him. Paard: Caana (♂, Gray Roan)
Onderwerp: Re: Chat topic zo jan 26 2014, 13:59
Itshowkey ;D En met jou ?
Myron
personal info Leeftijd: 21,5 I'm still young, but how long have I to live? Partner: I'm not sure what love is. But when I find her, I will fight for it. Paard: Flamelight
Onderwerp: Re: Chat topic zo jan 26 2014, 14:00
Dat gaat wel ^^ een beetje veel werk maar anders alles goed ^^
Azuka
Onderwerp: Re: Chat topic zo jan 26 2014, 14:03
Ja, enkel wat school enzo .. Maar 1 ding is wel niet goed, ik krijg geen antwoord meer van de FB pagina waar ik admin op werd -.- Geduld hebben, zeker ? --- Lein, ik neem mijn woorden over die kader terug, met dak aan Babs heb ik zelf een kader iets gemaakt ;D
Myron
Onderwerp: Re: Chat topic zo jan 26 2014, 14:06
whahah ^^
Scarlet
Aantal berichten : 272
personal info Leeftijd: 21 years I'm already on this world fighting the rest. Partner: So not, I'm love my freedom and will stay forever like that Paard: My dangerous Bloodhunter brings me where I need to go
Onderwerp: Re: Chat topic zo jan 26 2014, 14:13
whahaah, kader of een sheet essie? XD
Azuka
Onderwerp: Re: Chat topic zo jan 26 2014, 14:14
ik zou niet weten wat dit is Lein C: Ik weet dat ik h'm leuk vind XD
Babs' Sheet Codes
Scarlet
Aantal berichten : 272
personal info Leeftijd: 21 years I'm already on this world fighting the rest. Partner: So not, I'm love my freedom and will stay forever like that Paard: My dangerous Bloodhunter brings me where I need to go
Onderwerp: Re: Chat topic zo jan 26 2014, 14:39
sheet dusXD
hij's wel nice
Sunset
Aantal berichten : 52
personal info Leeftijd: 15 jaar Partner: Try to win her heart Paard: Storm
Onderwerp: Re: Chat topic di jan 28 2014, 14:55
Yooow daar ben ik weer. Ik ga posten Azuka! Sorry dat het zo lang duurde!